sobota, 26 marca 2022

Nowości Made by OWCA - myjka konopna

 Witajcie kochani, 

po długiej (zdecydowanie za długiej!) przerwie, Owca ponownie wraca na pastwiska :D 

Czas, w którym nic nie pisałam, nie był w żadnym wypadku czasem straconym - poza natłokiem codziennych obowiązków, sporo dni poświęciłam na pracę nad moimi nowymi projektami. Długie godziny zajęło mi obmyślanie i testowanie, a także zbieranie opinii od moich pierwszych "testowych królików" - rodziny i bliskich znajomych. 

W każdym razie po wielu tygodniach mogę z dumą powiedzieć: do rodziny myjek kąpielowych pod szyldem Made by Owca dołączają dwa zupełnie nowe produkty! Dziś zaprezentuję wam pierwszy z nich - myjkę kąpielową ze sznurka konopnego. 

Myjka konopna w zestawie z mydełkiem geraniowym, odpowiednim dla każdego typu skóry. (fot. własne)

To zdecydowanie najdelikatniejsza z dzierganych przeze mnie myjek. Sznurek konopny jest bardzo miękki i miły w dotyku, a dzięki temu, że jest w 100% naturalny, pojawiające się gdzieniegdzie nieoczyszczone włókna działają lekko peelingująco bez podrażnienia skóry. Z każdym użyciem nieoczyszczone włókna będą się stopniowo wypłukiwać, co finalnie sprawia, że myjka będzie bardzo delikatna i świetnie sprawdzi się nawet u osób ze skórą wrażliwą i AZS. Można ją stosować z dowolnym kosmetykiem myjącym - mydłem, żelem pod prysznic itp. 

Myjka konopna w zestawie z mydłem konopnym - idealne połączenie dla osób z problemami skórnymi, łuszczycą i AZS. 


Pokochałam ją już od pierwszego kontaktu ze sznurkiem - był tak miły w dotyku, że nie mogłam przestać go dotykać :) W przeciwieństwie do myjek jutowych, po namoczeniu konopie nie robią się sztywne, więc w kontakcie ze skórą pod prysznicem przypomina delikatny miękki ręczniczek kąpielowy. 

A co najważniejsze - jest w 100% naturalna, ekologiczna (sznurek pochodzi z certyfikowanych upraw), ręcznie robiona i biodegradowalna. A! I można ją prać w pralce :) 

Jeśli mieliście już okazję używać myjek konopnych, jestem bardzo ciekawa waszych wrażeń i doświadczeń :) 

Już wkrótce poznacie kolejną nowość - tym razem coś dla fanów "ostrzejszych" doznań ;) 

Trzymajcie się ciepło! 

Wasza Owca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz