niedziela, 6 sierpnia 2017

Sommersby Apple Secco Taste

Jakiś czas temu za namową koleżanki zarejestrowałam się na portalu streetcom.pl - portalu poświęconemu m.in. testowaniu produktów. Wypełniłam kilka ankiet, przesłałam oświadczenie o danych wrażliwych i dosłownie chwilę później otrzymałam pierwszą paczkę od portalu. Zostałam ambasadorką marki Sommersby. W pięknym kolorowym kartonie znalazłam puszkę piwa Sommersby, butelkę 0,4 ml oraz 24 minipuszeczki o pojemności 150 ml do rozdania znajomym i rodzinie z prośbą o opinię na temat smaku. Każdą rozmowę skrupulatnie raportuję na portalu, zamieszczając opinie, a czasem nawet zdjęcia z degustacji.
Na początek kilka słów o nowym Sommersby Apple Secco Taste. Zagorzałą fanką piw smakowych nie jestem i nigdy nie byłam, jednak w czasie letnich upałów często sięgałam po Reddsy, czy inne radlery, które wydawały mi się lżejsze niż tradycyjne piwa. Miałam jednak problem z tym, że większość z nich była dla mnie zdecydowanie za słodka - nie byłam w stanie wypić więcej niż 1-2 tego typu piwa na jednej imprezie.
Sommersby Apple Secco Taste różni się trochę od tradycyjnych piw smakowych. Moim zdaniem temu trunkowi bliżej jest do cydru niż potocznie rozumianego piwa. Ma bardzo intensywny smak jabłek, nie jest za słodki (ale nie jest też kwaśny!) i nie wyczuwam w nim piwnej goryczki. Tak czy inaczej smak bardzo przypadł mi do gustu, bo naprawdę znakomicie orzeźwia (szczególnie gdy jest schłodzony).
Podobną opinię na jego temat usłyszałam od moich rozmówców, którzy mieli okazję spróbować nowego smaku Sommersby. Podsumowując, polecam go wszystkim, którzy nie lubią słodkich piw smakowych i szukają orzeźwienia w gorące dni. Sommersby Apple Secco Taste sprawdzi się znakomicie.  #Somersby #AppleSeccoTaste #JestMagicznie




Gdyby ktoś z Was również chciał rozpocząć przygodę z testowaniem produktów, zapraszam na portal streetcom.pl - kliknij tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz