niedziela, 7 marca 2021

Owca przechodzi ewolucję

 Wszystko w życiu się zmienia, Owca również postanowiła spróbować czegoś nowego. Ostatni rok nie był dla mnie łatwy, pewnie jak dla większości z Was. Nie był to jednak czas stracony. Na płaszczyźnie zawodowej musiałam się nauczyć kilku nowych rzeczy, a kilkukrotny pobyt na kwarantannie sprawił, że znalazłam też czas na rozwijanie swoich pasji. Mocno poszłam w rękodzieło, szczególnie w świece i kosmetyki naturalne. Był to rok przepełniony testami, eksperymentami i poszerzaniem wiedzy. 

Po tym czasie zrodził się pomysł na nowy projekt - i tak z Owcy testującej powstała... Made by OWCA - marka, pod którą pojawią się ręcznie wytapiane świece z wosków naturalnych, zmywaki do naczyń oraz myjki do ciała - wszystko 100% handmade. 

Przyznam szczerze, że nie było łatwo z pozycji testera przejść w rolę testowanego, i to przez najsurowszych krytyków, czyli moją rodzinę i bliskich. Testy jednak wypadły nad wyraz pozytywnie, więc - powitajcie nową Owcę! :) 



Na razie produkty znajdziecie stacjonarnie w salonie Beauty Soul w Złocieńcu, a wkrótce pojawią się również na Allegro. Jest to dla mnie zupełna nowość, więc gorąco Was proszę o wsparcie. Trzymajcie kciuki i... obserwujcie Owcę! :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz